SERVEIS

S E R V E I S

Tot el que necessites

A Integrafisio, ens enfoquem en brindar una atenció integral als nostres pacients. El nostre equip de fisioterapeutes altament capacitats ofereixen una àmplia gamma de tractaments personalitzats per abordar les necessitats individuals de cada pacient.

DESCÀRREGA MUSCULAR

És una tècnica de teràpia manual que consisteix en aplicar compressions i friccions per generar un efecte analgèsic en aquells grups musculars que pateixen d’una sobrecàrrega muscular.

INDUCCIÓ MIOFASCIAL

És una tècnica de teràpia manual que consisteix a aplicar una lleugera força i pressió constant per eliminar les restriccions que poden haver-hi en la fàscia i així millorar la mobilitat i el dolor. Ajuda a eliminar bloquejos emocionals.

ABORDATGE ESPATLLA

Es basa en utilitzar diferents tècniques per dur a terme l’abordatge dels principals problemes de l’espatlla, com poden ser tendinopaties, bursitis, espatlla congelada, dislocacions, subluxacions, entre d'altres.

DRENATGE LIMFÀTIC

És un massatge que s'encarrega d'estimular el sistema limfàtic afavorint la circulació sanguínia i eliminant els líquids i toxines que poden estar acumulades al cos. Es pot realitzar en qualsevol part del cos.

ELECTROPUNCIÓ

És una tècnica que combina la punció seca amb l’electroteràpia. S’utilitzen les agulles de la punció com elèctrodes per aplicar corrent elèctrica, facilitant un procés de regeneració més ràpid i una gran relaxació de la musculatura afectada.

TERÀPIA VISCERAL

Es basa en l'aplicació específica de forces manuals suaus i precises que estimulen la mobilitat normal, el to i el moviment d'una víscera i els teixits connectius. Serveix per al dolor menstrual, restrenyiment, còlics, diarrea, infeccions d'orina, etc

REFLEXOLOGIA PODAL

La reflexologia consisteix a estimular diferents punts del peu per millorar el benestar. La filosofia d’aquesta teràpia es basa en el flux d’energia “CHI”. Quan aquest es troba alterat, es produeix un desequilibri que afecta les funcions dels òrgans.

CEFALEES I MIGRANYES

Es tracta de diferents tècniques manuals per tal de disminuir la intensitat del dolor i la freqüència d’aparició del mal de cap millorant la qualitat de vida. La cefalea tensional presenta uns símptomes diferents que la migranya, d’aquí la importància de fer un diagnòstic correcte.

PRESSOTERÀPIA

És un mètode terapèutic que es presenta com a alternativa al drenatge limfàtic manual. Consisteix en l’aplicació de pressió estratègica mitjançant un vestit pneumàtic que fa massatges de compressió i descompressió sobre els teixits a tractar, activant la circulació sanguínia i afavorint la reabsorció dels edemes i del líquid tissular.

TERÀPIA ESTRUCTURAL I VISCERAL

Avaluem la zona lumbar baixa revisant la biomecànica del sacre i la zona baixa del ventre per poder tractar els diferents òrgans, com l’úter, els ovaris, etc. Una disfunció en aquesta zona pot donar amenorrea, dolor menstrual, pubàlgies, lumbàlgies, síndrome piramidal, etc.

TERÀPIA CRANI-CERVICAL

És un massatge d’execució lenta i intensitat suau on s'aconsegueix una relaxació física i espiritual. S’aplica al crani, a la cara, al coll i a les espatlles per reduir la tensió, eliminar el dolor, oxigenar la ment i augmentar la capacitat de concentració.

MANIPULACIONS

Consisteix en un moviment ràpid i curt realitzat amb les mans a la zona a tractar que s'acompanya d'un cruixit i produeix una sensació d'alleujament immediat. Es fan servir quan el moviment està restringit. L'objectiu és restablir l'òptima mobilitat de l'articulació. Això no obstant, no totes les limitacions de mobilitat es poden manipular.

PUNCIÓ SECA

És una tècnica invasiva on s’utilitza agulles per eliminar punts dolorosos que es troben en els músculs, anomenats punts gatell miofascials (PGM).

MASSOTERÀPIA

És un conjunt de tècniques manuals que apliquen moviment i exerceixen pressió sobre la pell i sobre els diferents òrgans del cos, amb el fi de produir benestar i millorar la salut.

ATM

És una tècnica que aplica pressions, mobilitzacions i estiraments a nivell fascial per alleujar el dolor, millorar la funció de la mandíbula i restaurar la mobilitat normal de l'articulació.